Na czym polega pozycjonowanie stron w sieci?

Założenie strony internetowej to pierwszy krok do tego, aby pozwolić odnaleźć się w sieci potencjalnym klientom. Jednak sama strona to nie wszystko. Nawet najładniejsza witryna nie przyniesie skutku, jeśli internauci nie będą mogli na nią trafić.

Postaw się w roli klienta - pomyśl jak on

Ludzie dużo czasu spędzają w sieci: kupują rozmaite produkty, czytają recenzje, szukają porad, zdobywają potrzebną wiedzę... W dobie takiej ilości informacji, dostępnych na wyciągnięcie ręki (często za darmo) jest to wygodne. Aby pozwolić zainteresowanym osobom znaleźć to, czego potrzebują, a przy tym przebić się ze swoją ofertą, warto postawić się na miejscu potencjalnego klienta. Załóżmy, że pan Jacek z Trójmiasta szuka dobrego dentysty. Jest spora szansa, że wpisze w wyszukiwarkę: „dentysta Gdańsk” lub „dobry dentysta Trójmiasto”. Są to słowa kluczowe, po których próbuje on odnaleźć ofertę lokalnych poradni stomatologicznych i garść porad. Takie frazy powinny znaleźć się w treściach witryny, która chce dotrzeć do zainteresowanego ofertą klienta.

O co należy zadbać, aby strona sprzedawała?

Gdy strona firmy już istnieje, nie można zostawić jej samej sobie. Aby przyniosła konwersję, należy zadbać o jej pozycjonowanie oraz:

  • na bieżąco ją aktualizować,
  • w razie potrzeby dostosowywać kod i optymalizować (zgodność ze standardami Google),
  • analizować ruch i na tej podstawie dokładniej dopasowywać ofertę,
  • zamieszczać ciekawe treści, wplatając w nie najważniejsze słowa kluczowe,
  • pozyskiwać wartościowe linki, najlepiej ze stron zbliżonych tematycznie.

Nie mam na to czasu? Zleć to innym!

Zakładając biznes - czy to stacjonarny, reklamujący się w sieci, czy też sklep online - nie zawsze ma się czas na prace nad własną stroną. Utrzymanie jej wysoko w wyszukiwarkach wymaga też pewnej wiedzy z zakresu SEO i content marketingu. Warto zlecić opiekę nad stroną profesjonalistom, którzy będą na bieżąco dostarczać ciekawe, wartościowe treści i analizować skuteczność prowadzonych działań marketingowych. Dzięki skorzystaniu z opcji outsourcingu SEO ma się więcej czasu na swój biznes i jego rozwój. Zapraszamy do kontaktu - chętnie zajmiemy się Twoją witryną!