Ludzie spędzają sporo czasu w sieci, z czego dużą jego część - w serwisach społecznościowych. Facebook, Instagram i Twitter mają miliony zarejestrowanych użytkowników. W samej Polsce aż 13 milionów osób aktywnie korzysta z mediów społecznościowych. Dlaczego by zatem nie wykorzystać tych kanałów w celu promocji swojej marki?
1. Spore zasięgi
Tworząc firmowy profil, na przykład na Facebooku, zyskuje się możliwość dotarcia do sporych rzesz potencjalnych klientów. Ludzie „lajkują” posty, komentują, udostępniają, a działania takie są widoczne dla członków ich społeczności - znajomych. Jest to zatem dobry sposób, aby zdobyć nowych klientów poprzez tych już istniejących.
2. Kreowanie wizerunku eksperta
Mając kanał czy stronę w social media, można się popisać sporą kreatywnością i pokazać potencjalnym klientom od jak najlepszej strony. Ciekawe wpisy, angażujące treści lub dzielenie się ze społecznością ostatnimi osiągnięciami firmy pomagają w budowaniu pozytywnego jej wizerunku. Na Instagramie warto zadbać o dobrej jakości zdjęcia.